Klantenservice Interpolis

Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Tumblr

Heb je een verzekering lopen bij Interpolis, dan wil je af en toe via de klantenservice Interpolis medewerkers kunnen bereiken. Als je een vraag hebt over bijvoorbeeld een verzekeringsproduct dat je bij hen afgesloten hebt of als je een nota bij hen in wilt dienen en je weet niet hoe je dit op de juiste manier moet doen. Dan is het natuurlijk prettig als je dit gewoon even aan hen voor kunt leggen, zodat je meteen weet waar je aan toe bent. Zodat je even kunt vragen hoe je nu een nota declareert of dat je gewoon even aan iemand jouw vraag over het verzekeringsproduct kunt stellen. De klantenservice van Interpolis staat altijd voor jou klaar om jou antwoord te geven op alle vragen die je hebt. Ook als je nog geen klant bij hen bent, maar je overweegt wel om dit te worden, dan kun je op deze manier al je vragen aan hen stellen. Je kunt dan vooraf zorgen dat je genoeg informatie over hun producten krijgt, zodat je goed geïnformeerd naar hen kunt overstappen. En ben jij al klant en heb jij een klacht, ook dan kun je natuurlijk bij de klantenservice van Interpolis terecht. Zij lossen graag jouw klachten voor jou op.

Klantenservice Interpolis bereiken

Hoe kun je nu via de klantenservice Interpolis medewerkers bereiken? Daar zijn verschillende manieren voor. Je kunt hen:

  • bellen
  • een brief sturen
  • via sociale media bereiken
  • een bericht sturen via hun online formulier

Alle contact mogelijkheden hebben natuurlijk zo hun eigen voor- en nadelen. Een groot voordeel van bellen is dat je daadwerkelijk een medewerker te spreken krijgt, zo gemakkelijk je vraag of probleem voor kunt leggen en hier direct een antwoord op krijgt. Een nadeel is dan weer dat je meestal eerst door een heel keuzemenu heen moet en dat je daarna soms nog lang in de wacht moet staan. Ook ben je gebonden aan kantooruren, de medewerkers van de klantenservice van Interpolis zijn immers niet vierentwintig uur per dag aanwezig. Bij het sturen van een brief, een bericht op sociale media, een mail of een contactformulier heb je als pluspunt dat je dit op ieder moment van de dag kunt doen, je bent niet aan kantoortijden gebonden. Minpunt is dat je vaak lang moet wachten tot je eindelijk een reactie krijg en dat je niet rechtstreeks contact hebt met iemand van de klantenservice bij Interpolis. Het duurt dus wat langer voordat je weet waar je aan toe bent.

De Klantenservice

Zoek jij informatie over hoe je de klantenservice bij Interpolis het beste kunt bereiken? Dan kun je natuurlijk op hun eigen website gaan zoeken naar contactgegevens. Maar vaak is het niet heel eenvoudig om daar alle informatie te vinden die je zoekt. Wil jij het jezelf gemakkelijker maken, neem dan eens een kijkje op de website van De Klantenservice. Op deze site vind je van heel veel grote bedrijven in Nederland alle gegevens die je nodig hebt om met hun helpdesks in contact te komen. Zo kun je bij hen bijvoorbeeld zien dat er verschillende telefoonnummers zijn waarmee je een medewerker van de klantenservice van Interpolis kunt bereiken. Zo hebben ze bijvoorbeeld een speciaal nummer voor de zorgverzekering en een ander nummer voor de schadeverzekeringen. Door het juiste nummer te draaien, krijg je sneller de juiste persoon aan de lijn. Ook kun je bij De Klantenservice meteen zien of er ook gebruik wordt gemaakt van een keuzemenu en welke opties je dan te horen krijgt. Zo kun je al voor het bellen weten welke opties je moet kiezen. Dat maakt het bereiken van de klantenservice van Interpolis een stuk eenvoudiger!